спортивно-масова робота, військово-патріотичне виховання, науково-технічна творчість, трудове навчання та креслення, фізкультура та захист Вітчизни, образотворче мистецтво та художня культура
Персональний сайт методиста РМК Рокитнівської районної ради В.М.Маринич
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню
Пошук
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
[]
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 
Головна » 2018 » Вересень » 20 » Програма вишколу (семінару-тренінгу) для тренерів Школи виховників Джур. Для учасників
00:30
Програма вишколу (семінару-тренінгу) для тренерів Школи виховників Джур. Для учасників

Програма вишколу (семінару-тренінгу) для тренерів Школи виховників Джур. Для учасників

21.09.18

6.00 - 11.00 - зустріч учасників в Тернополі, тимчасове перебування в Молодіжному центрі (вул. Й. Сліпого 3), очікування, кава/чай. Реєстрація

11.00 - 12.00 - переїзд в санаторій “Барвінок”. - Арсен Ляхоцький, Святослав Абрам’юк

12.00 - 13.00 - закінчення реєстрації, розселення. отримання роздаткових матеріалів. Вільне спілкування

13.00 - 14.00 - обід, вільне спілкування

Доїзд решти учасників

14.00 - 15.00 - початок знайомства

15.00 - відкриття вишколу - Бігус Микола, Василь Панькевич

 

МОДУЛЬ 1. СТРАТЕГІЯ.

15.15 - Мета та стратегія гри “Джура” Мета та завдання даного вишколу. Бігус Микола, Юрій Юзич, Анатолій Грива

16.15 - Знайомство учасників - Бігус Микола

Обмін досвідом: хто які успішні кейси знає щодо проведення знайомства на тренінгах.

17.15 - перерва на каву/чай

17.30 - вправи на притирання, ламання бар’єрів, зближення, формування команди. - Бігус Микола

18.00 - Заняття модуля “Стратегія”

  • Нове Положення гри (а також умови та правила проведення таборувань). Акцент на чотирьох компонентах гри. - Юзич Юрій, Анатолій Грива.
  • Концепція Школи виховників Джур. Вишкільний курс. Модель і структура базового вишколу виховників Джур в рамках курсу - Бігус Микола

19.00 - вечеря. Рої готують представлення рою на ватру.

МОДУЛЬ 2. ТРЕНЕР та ВИХОВНИК (продовження на наступний день, якщо не встигли)

20.00 - Тренер ШВД.

  • Тренер - його характеристики.
  • особливості навчання дорослих

Виховник гри “Джура”

  • Виховник: його функції та характеристики. Правила для виховників “Джур”. Ідеал виховника. Робота в групах
  • Відбір кандидатів у ШВД. Оголошення (вимоги до кандидатів, зголошення, критерії відбору, умови участі, реєстрація. Робота в групах
  • Співпраця із учасниками ШВД протягом всього курсу: опитники, домашнє завдання, менторство, методичний супровід, посвідка про проходження вишколу, сертифікат про зарахування ШВД і отримання кваліфікації “виховник”.
  • Роль виховника на початковому етапі, роль виховника при розгортанні осередку в курінь

21.30 - вечірня рефлексія

21.45 - Ватра знайомств (представлення роїв)

22.45 - відпочинок. Вільне спілкування

22.09.2018

7.00  - вставання.

7.15 - 7.35 - ранкова руханка

7.35 - 8.00 - прибирання, вмивання, підготовка до відкриття

8.00 - 8.15 - відкриття дня на вишколі

8.15 - 9.00 - сніданок

9.00 - 10.00 - нагадування, що було вчора. Рухливі ігри та вправи.

10.00 - заняття

МОДУЛЬ 3.  МЕТОДИКА.

 Методика проведення вишколу виховників. Загальні зауваги

  • Зголошення і отримання порядкового номеру ШВД. Програма ШВД
  • Освіта: формальна, неформальна, громадянська. Волонтерство та виховництво.
  • Напрямки, форми, методи та засоби, принципи неформальної освіти, інтерактивні, ігрові методи навчання. Опертя на досвід учасників. Робота в групах

 - перерва на каву/чай

  • Скаутський метод (7 класичних елементів, плюс новий - громадська активність)
  • Методика проведення (етапи, вимоги до приміщення, формування програми, створення атмосфери, легенда, ватра)
  • візуалізація - важливий елемент навчальної роботи на вишколі
  • групова динаміка
  • ігри та вправи на заняттях, в паузах та перервах

МОДУЛЬ 4.ОСЕРЕДОК ГРИ “ДЖУРА” ТА ПРОГРАМИ “ДЖУРИ”

 - Осередок (рій-курінь)

  • Рій. Як започаткувати виховну діяльність на місці.
  • Курінь як повноцінний осередок гри. Як з одного рою перейти на багато роїв, які формують Раду ройових, курінну старшину.
  • Рада ройових як основний інструмент організації самовиховного процесу. Дошкіл ройових. Створення конкуренції між роями в осередку.
  • Робота в команді. Проектний метод

11.30 - 11.45 - перерва на каву/чай

13.00 - 14.00 - обід. Відпочинок. вільне спілкування. Ігри

14.00 - Програма “Джури”

  • Програма гри “Джура”. Вікові особливості. Етапи/ступені (проби) - що це і як організувати їх здачу/прийом. Ступеневий ріст юнацтва
  • Правила гри: як стати джурою, а потім молодим козаком. Вступ в осередок гри. Відзначення та перестороги. Припинення участі в грі. Виключення. Рада честі - орган самоврядування серед дітей
  • Спеціалізації Джури як додаток до базової програми. Джура-Прикордонник, Джура-Десантник та ін. активності для джур (в т.ч. поза системою гри “Джура”)
  • Ігрова методика. Гратись постійно, жити, граючись. Практичні рекомендації щодо ігор на всі випадки

15.45 - 16.00 - перерва на каву/чай

Робота по роях (малих групах)

17.00 - 18.00 - самостійна робота в роях над питанням Програми “Джури”. Важливий аспект - як посилити військово-патріотичну складову.

18.00 - 19.00 - представлення напрацювань в роях, обговорення кращих пропозицій.

19.00 - 20.00 - вечеря. Відпочинок. Вільне спілкування

20.00 - 20.15 - закриття дня на вишколі.

20.15 - 21.15 - Дискусія: Як досягнути результату в 1000 куренів гри “Джура” за 3-5 років.

21.15 - 21.30 - вечірня рефлексія.

21.30 - вечірнє дозвілля та відпочинок

 

23.09.2018

7.00  - вставання.

7.15 - 7.35 - ранкова руханка

7.35 - 8.00 - прибирання, вмивання, підготовка до відкриття

8.00 - 8.15 - відкриття дня на вишколі

8.15 - 9.00 - сніданок

9.00 - 10.00 - нагадування, що було вчора. Рухливі ігри та вправи.

 

МОДУЛЬ 5. ВИХОВНІ ЗАСОБИ ТА ІНСТРУМЕНТИ “ДЖУРИ”

10.00 - форми діяльності протягом року

  • Сходини (детально розглянути, відпрацювати модель проведення безпосередньо на вишколі).
  • Змагання протягом року
  • Акції, заходи та інші проекти
  • Вишколи та табір  

11.00 - Життя в природі. Важлива складова усіх занять, заходів та активностей. Таборування та мандрівки як основні форми та засоби виховного процесу. Нові умови таборувань від 2018

11.45 - перерва на каву/чай

12.00 - Принципи фінансування проектів і заходів Гри “Джура” та її специфікацій через державні та місцеві програми і плани-заходів національно-патріотичного виховання, участь в роботі Координаційних рад з питань національно-патріотичного виховання при місцевих адміністраціях з метою вирішення питань адміністрування і фінансування Гри. Подання проектів на конкурс проектів НПВ на 2019 - Арсен Ляхоцький

13.00 - обід. Відпочинок. Збирання особистих речей.

14.00 - Річний календар осередку “Джури”

  • Планування як засіб самоврядування. Рекомендований календар заходів, акцій, активностей протягом року
  • Рекомендації для виховників щодо особливостей проведення підсумкових літніх таборувань. Поєднання виховання та змагання.
  • Організація та проведення підсумкових етапів гри «Джура». Судді, таборова старшина, впорядники, організатори.

Малі теми

  • Економічне виховання - важливий аспект у НПВ, зокрема у грі Джура. Господарська складова козацько-лицарського виховання. Власний заробіток осередків Джур.
  • Впоряд гри Джура. Ключові аспекти
  • Однострій та відзнаки в грі Джура. Сьогодення та перспектива.
  • Безпека занять в грі Джура. Коротко про важливе.
  • Діловедення та звітування.
  • Методична література для допомоги виховнику

16.00 - підсумкова рефлексія.

16.30 - закриття вишколу. Вручення посвідок про участь.

17.00 - виїзд до Тернополя.

Copyright MyCorp © 2018
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz