спортивно-масова робота, військово-патріотичне виховання, науково-технічна творчість, трудове навчання та креслення, фізкультура та захист Вітчизни, образотворче мистецтво та художня культура
Персональний сайт методиста РМК Рокитнівської районної ради В.М.Маринич
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню
Пошук
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
[]
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 
Головна » 2017 » Червень » 12 » Ключові зміни оновлених програм МИСТЕЦТВО. 5-9 КЛАСИ
22:31
Ключові зміни оновлених програм МИСТЕЦТВО. 5-9 КЛАСИ

Ключові зміни оновлених програм 5-9 класів

Міністерством освіти затверджено 40 оновлених навчальних програм для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідний наказ підписаний міністром освіти і науки Лілією Гриневич. Також програмам наданий гриф «Затверджено Міністерством освіти і науки України». Пропонуємо ознайомитись з основними змінами, що були внесені до програм членами робочих груп.

Оновлення навчальних програм відбувається відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 № 462).

МИСТЕЦТВО. 5-9 КЛАСИ

Робочою групою опрацьовано 182 коментарі, що надійшли на платформу EdEra, з них: 131 - у першу сесію обговорення та 51 - у другу сесію.

Водночас з доопрацюванням змісту програми відповідно до коментарів дописувачів, робочою групою здійснено роботу щодо посилення реалізації провідних підходів у навчанні:

особистісно орієнтованого:

з метою реалізації провідної місії освіти - формування та розвиток цілісної особистості учня/учениці - у Пояснювальній записці програми зазначено мету базової середньої освіти, єдину для усіх навчальних предметів, та прописано завдання предмету «Мистецтво», які її реалізують;

компетентнісного:

визначено сутність предметної мистецької та міжпредметних естетичних компетентностей; розкрито можливості мистецтва у формуванні ключових компетентностей;

діяльнісного:

ретельно опрацьовано розділ «Очікувані результати навчально- пізнавальної діяльності учнів», де: доопрацьовано вимоги програми відповідно до коментарів дописувачів; вимоги до учнів згруповано у відповідності до компетентнісних компонентів (знаннєвий, діяльнісний, ціннісний), рельєфно прописано ціннісний компонент, посилено діяльнісний компонент;

інтегрованого:

у Пояснювальній записці окреслено особливості уведення наскрізних змістових ліній, конкретизовано їх реалізацію в розділі «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів»; для посилення міжпредметних зв’язків у програмі зазначена вимога «розуміти зв’язок музики/образотворчого мистецтва/мистецтва з предметами інших освітніх галузей і застосовувати міжпредметні компетентності у процесі самореалізації та у соціокультурній діяльності», яка завдяки прозорості змісту навчальної програми та можливості вчителя самостійно обирати художні твори, може реалізовуватися на різних етапах навчання.

Також окреслено важливість ролі вчителя щодо організації освітнього процесу, а саме: «Програма передбачає творче ставлення вчителя до змісту і технологій навчання, поурочного розподілу навчального художнього матеріалу. Вчитель самостійно визначає обсяг годин на вивчення окремої теми навчальної програми, за необхідності має право змінювати порядок вивчення тем у межах класу».

 

Copyright MyCorp © 2018
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz